  • Data: 2012-10-10 20:53:57
    Temat: Re: rozliczenie cash back
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > ponizej link do pliku wyciągu:
    > zwracam uwagę na niezgodność:
    > - saldo zadłużenia rachunku wynosi wg wyciągu 596,00 PLN,
    > ale poniżej:
    > - suma otrzymanych wpłat za okres: 242,75 PLN,
    > pomimo ze jeszcze niżej w zestawieniu transakcji widac, ze na konto
    > wpłynęły kwoty:
    > 596,00 PLN -> reklamacja
    > 242,75PLN -> sam wpłacałem róznicę miedzy zwrotem z reklamacji a
    > aktualnym zadłużeniem.
    >
    > marek

    rozumiem, ze za poprzedni okres spłaciłeś wszystko do zera przed
    wygenerowaniem wyciagu, bo widze saldo z poprzedniego rozliczenia zero?

    Popatrz na date operacji 19 lipca, czyli z poprzedniego okresu.

    to dlatego ich system sie pogubil, bo zamiast daty ksiegowania zapewne
    wzieli date operacji.

    Jesli tak robią, to powinni ci teraz skorygowac poprzedni wyciag i
    powinno ci wyjsc ze wplaciles o 596 wiecej niz saldo. Na tym wyciagu
    wykazac nadplate za poprzedni okres 596 zl i wyjdzie im saldo zero.

    Jesli jada po dacie ksiegowania to ewidentnie zgubili 596 zl zwrotu.

    Nadaje sie mocno do reklamacji.

    Moze niejaki samcik wysmazy z tego artykul na swoim blogu.