    From: Marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczenie cash back
    Date: Wed, 10 Oct 2012 21:15:38 +0200

    W dniu 10.10.2012 20:52, osa pisze:

    > Jak na mój gust to z wyciągu jasno wynika, że masz zadłużenie w
    > wysokości 596zł i jeśli się z tym nie zgadzałeś (i słusznie) to
    > powinieneś wtedy zwrócić się do banku (Nordea?) o zaliczenie zwrotu na
    > poczet spłaty zadłużenia.

    no niestety sprawa nie jest taka oczywista bo jak zaglądałem do systemu
    transakcyjnego on-line we wrzesniu to na koncie widziałem zadłużenie
    0.00, a nie -596.00.
    A zaglądam czesto i nie było ZADNEJ informacji w bieżących obrotach ze
    cos tam wisi....

    > Bardzo nieładnie, że ta kwota nie spłaciła zadłużenia z automatu, ale
    > jeśli w regulaminie jest informacja, że tak może być to pozostaje
    > wierzyć w zdrowy rozsądek osoby rozpatrującej reklamację.

    jak na mój gust to "system", nie umie sumować!
    kwota wpłat w okresu bieżącego: 596,00 + 242,75 ale system "podsumował"
    ze wpłacono tylko 242,75 , ale kwota 596,00 była wpłacona przeze mnie
    miesiąc wczesniej aby nie dopuścić do salda ujemnego w dniu rozliczenia
    z poprzedniego okresu. ( w poprzednim okresie było oczywiście "0" w
    ostatnim dniu.
    anyway: jakiś (inny) bank polecacie na rachunek bieżący?
    warunki: darmowe wszystkie bankomanty, darmowe konto (moze być od
    pewnego poziomu wpływów miesięcznych)