  • Data: 2009-03-05 21:11:37
    Temat: Re: serwis internetowy KREDYT BANKU - masakra
    Od: Gniewko <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-03-05 21:18, *Anna R.* napisał(a) co następuje:

    > rachunek w kredyt banku mam od dawna i korzystam z internetu ale od pewnego
    > czasu bliżej przyjrzałem się jego funkcjom a raczej ich braku.
    > 1) otóz cała strona jest b. męcząca mało intuicyjna - cięzko cokolwiek
    > znaleźć

    Rachunek w KB mam od 1999 r. Z KB 24 korzystam od 5 lat. Nigdy nie miałem
    problemu żeby "cokolwiek" znaleźć, trzeba tylko wiedzieć co to jest to
    "cokolwiek"

    > 2) mam potrzebę wydrukowania potwierdzenia wykonania przelewu z dn ia
    > 29.10.2008 r. - niestety NIE DA SIĘ - co to za bank

    Jeśli przelew był wykonany w ostatnich 6 miesiącach to nie ma takiej opcji
    żeby nie wydrukowało się potwierdzenie. Nigdy nie miałem z tym problemu.

    > 3) przechowuje historię transakcji tylko pół roku wstecz - masakra

    Tu niestety muszę się zgodzić. Pół roku to zdecydowanie za mało. Ja jednak
    radzę sobie w ten sposób że przechowuje wyciągi z konta nawet 5 lat a w
    komputerze mam backup wykonanych operacji w formie elektronicznej.

    > jakie macie zdanie w tym temacie

    W porównaniu z konkurencją KB24 umieszczam w połowie stawki. Są lepsze
    serwisy ale i dużo gorsze też.

    --
    *Gniewomir*
    Ja byłem zwierzę. Ona święta. Ale szeptała: - Lubię zwierzęta!