  • Data: 2009-03-05 23:38:39
    Temat: Re: serwis internetowy KREDYT BANKU - masakra
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pól roku to do dupy, ale - w takiej Państwowej Kasie Oszczywania to losowo przychodzi
    Zmiana_Systemu i nagle bez uprzedzenia cała Twoja historia wstecz poszła się j...ć
    jak bankier K.Marcinkiewicz z laską.

    A i tak najgorsze jest to, że dostep on-line do wszystkich rachunków nawet w
    najlepszym systemie w jakimkolwiek banku znika... po wypowiedzeniu umowy ;-))
    JaC

    -----

    > Akurat dziś miałem potrzebę sięgnąć do przelewów z roku 2006, masakra gdybym tego
    nie miał.