eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisezon ogorkowy sie zaczal › Re: sezon ogorkowy sie zaczal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Date: Fri, 08 Jun 2007 09:03:18 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <f4aunt$l1g$1@news.onet.pl>
    References: <ca0c2$4668f1de$540ad935$30464@news.chello.pl>
    <f4atgt$i3s$1@news.onet.pl> <f4auk0$ojd$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207211142.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1181285953 21552 87.207.211.142 (8 Jun 2007 06:59:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jun 2007 06:59:13 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <f4auk0$ojd$1@serwus.bnet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 000748-0, 2007-06-07), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417259
    [ ukryj nagłówki ]

    Aga napisał(a):
    >> Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z wyjątkowo
    >>chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy pani ta
    >>zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    >>postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została ona
    >>uznana.
    >
    >
    > fajnie, o ile na rozpatrzenie reklamacji nie czeka sie nieustannie...

    Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było
    to bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek
    spłaty spornej kwoty był zawieszony.

    >> Po kilku tygodniach w tym samym sklepie dokonałem transakcji kartą,
    >>podczas której nie zażądano ode mnie w ogóle podpisu (nie, nie, karta nie
    >>ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji personelu
    >>handlu - powinienem składać reklamację?
    >
    >
    > oczywiscie :-)


    :)

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1