eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw[OT little] sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ? › Re: sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ?
  • Data: 2009-07-09 13:09:27
    Temat: Re: sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek wrote:

    > Dlatego ten nawias dodałem.
    > Jak to jednak jest z tym sprzężeniem zwrotnym? Istnieje takie
    > zjawisko?
    > Jak duży wpływ(i czy w ogóle) może mieć rynek kontraktów na
    > instrumenty bazowe?
    >

    > (Może wpływ jest choćby tylko psychologiczny - tak jakby Ci zawodnicy
    > grali pod silną presją
    > "nikt na nas nie stawia, więc na pewno przegramy").

    Ja też wiedzy nie mam więc możemy sobie pofantazjować, stworzyć jakąś teorię
    spiskową. A jak z tego nie będziemy zadowoleni to w odwodzie są zawsze Żydzi
    i agenci. Choć ja zawsze kieruję się dla mnie najprostszą logiką. Jak ceny
    rosną tzn, że towaru jest mniej niż pieniędzy na ten towar przeznaczonych, a
    jak ceny spadają to jest odwrotnie. Można zacząć rozważać motywacje czemu
    ludzie raz chcą kupić więcej niż jest do sprzedania, a innym razem jedni
    chcą sprzedać więcej niż inni chcą kupić. Tu jest bardzo duże pole do popisu
    dla fantazji. Ja na to mam też prostą odpowiedź dla siebie - chcą zarobić
    czy mniej stracić. Ja tyle. Ciekaw jetem Twojej inwencji.