eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskanowanie kartyRe: skanowanie karty
  • Data: 2002-10-30 19:30:05
    Temat: Re: skanowanie karty
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 30 Oct 2002 18:54:07 +0100, "Jerzy Matuszczak"
    <m...@p...tpsa.pl> wrote:

    >Sprzedawca przeci?gn?? (powoli) kart? w rowku czytnika. Twierdzi?, ?e
    >czytnik nie zareagowa?. Przeci?gn?? wi?c jeszcze 3 razy. Wreszcie by?o OK!
    >Pytanie, czy jest powód do niepokoju? Czy po ka?dej takiej manipulacji
    >powinien by? jaki? wydruk, np. ?e transakcja nie dosz?a do skutku. Jak
    >klient ma si? przekona?, ?e wszystko jest w porz?dku?. Wg mojej obserwacji
    >podobne przypadki, najcz??ciej dwukrotnego skanowania, zdarzaj? si? co
    >pewien czas. Jaki jest Wasze zdanie na ten temat.
    W Polsce mi sie to nie zdarzylo, ale za granica nagminnie, tak ze
    teraz prosze sprzedawcow o ostroznosc - mianowicie:
    sprzedawca przeciaga karte i nic, przeciaga ponownie - nic, przeciaga
    raz jeszcze - dziala! Niby ok, ale jak wracam do domu i sprawdzam w
    sieci stan konta to widze 3 blokady. Na szczescie zwykle je "od reki"
    zdejmuja (tzn. dwie z trzech).
    Pozdrawiam,
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1