eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskanowanie kartyRe: skanowanie karty
  • Data: 2002-11-02 13:09:16
    Temat: Re: skanowanie karty
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jerzy Matuszczak <m...@p...tpsa.pl> wrote:
    > Sprzedawca przeciągnął (powoli) kartę w rowku czytnika. Twierdził, że
    > czytnik nie zareagował. Przeciągnął więc jeszcze 3 razy. Wreszcie było OK!
    > Pytanie, czy jest powód do niepokoju? Czy po każdej takiej manipulacji
    > powinien być jakiś wydruk, np. że transakcja nie doszła do skutku. Jak
    > klient ma się przekonać, że wszystko jest w porządku?. Wg mojej obserwacji
    > podobne przypadki, najczęściej dwukrotnego skanowania, zdarzają się co
    > pewien czas. Jaki jest Wasze zdanie na ten temat.

    JAk ma być wydruk, skoro czytnik nie zareagował?
    Poza tym, samo skopiowanie karty nie pociąga wielkich konsekwencji.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1