  • Data: 2003-12-27 22:15:53
    Temat: Re: skarbiec akcje
    Od: Populares <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba Osuch wrote:

    > W jaki fundusz akcji warto inwestowac ?
    > Wybralem skarbiec akcje czy jest to dobra decyzja.

    Sam chciałbym wiedzieć, ale nikt tu nie jest raczej jasnowidzem.
    Niedawno zainwestowałem w SEB3 Akcji i straciłem w ciągu tygodnia ok.
    0,5% więc się wycofałem. Fachowcy raczej chyba nie wróżą obecnie
    świetlanej najbliższej przyszłości funduszom akcyjnym ze względu na -
    jak twierdzą - wysoki wskaźnik WIG20. Może bezpieczniej jest więc włożyć
    w fundusz obligacyjny lub inny "stabilny". Ale ja się w sumie nie znam.
    A poza tym, czy to nie jest pytanie raczej na news:pl.biznes.wgpw ?