  • Data: 2009-10-24 14:30:00
    Temat: Re: skrzypienie o wycofaniu grosików w 2011
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-10-24 16:12, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > A czy takie wycofanie odbywało się tam jak nożem uciął czy raczej
    > zaprzestawano produkcji nowych monet ale starych nie wycofywano i
    > stopniowo było ich w obiegu coraz mniej?

    Być może zmniejszono ich produkcję, w każdym razie ja tego nie
    zauważyłem i w portfelu były dość popularne. Po prostu od 1 października
    w sklepach przestali je przyjmować. Można je wymienić w banku.
    Np. w Nordei stała skarbonka do której można było wrzucać 25 ?re na cele
    charytatywne i była mocno wypełniona. Wymiana kilku monet mogła być
    wtedy trochę zawstydzająca :).