  • Data: 2016-07-05 09:39:42
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/05/2016 04:09 PM, Liwiusz wrote:

    > No co? Pewnie by kury jajek nie dawały, bo by nie stały w klatce
    > pazurami do przodu.
    > Albo same krzywe banany byśmy jedli.

    Ja tam pamiętam klasy jaj (i pieczątki na nich), a także klasy jabłek,
    butów i innych towarów (czy wyrobów cośtam-podobnych, bo nie spełniały
    żadnych norm, więc ktoś z kręgów rządowych wpadł na taki eufemizm). I
    wcale wtedy nie byliśmy w Unii: sami, dumnie, nie będąc na kolanach,
    byliśmy w stanie wpaść na to, że pewne produkty powinno opisywać się
    normami.

    A bananów wtedy nie było (choć spotkałem kiedyś Kubańczyka, który
    twierdził, że do Hawany zawijały do nich czasem statki z "polaquito",
    czyli małymi fiacikami, a wracały do Polski wyładowane bananami).

    Tomasz Chmielewski
    https://www.japanizer.org