    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spekulacja walutami
    Date: Mon, 6 Apr 2020 23:27:25 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e8a119b$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > : Jak jedziesz przez gesta mgle to jedziesz 100km/h?

    > krótki czas 100 km/h i chyba wtedy zadzwoniłem z komórki, ale nie

    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/kore
    spondencja-klasowa/
    z tym rektorem to pomyłka,
    Bo to zwrot był retoryczny, zjadłem gęś, za dżem dziękuję!

    ~40 km/h jechałem po czystej ;) drodze -- bez białych pasków.
    (na krawędziach czy pośrodku jezdni)
    Widziałem krawędź jezdni (granice pomiędzy asfaltem i poboczem)
    tuż przed samochodem -- może metr, może dwa metry... Kilkadziesiąt
    km za Augustowem w kierunku Białegostoku -- jechaliśmy z Kukli,
    ale tak gęsta mgła była tylko ;) na kilkudziesięciu (może 40?) km;
    poza tymi kmkm była rzadsza ;) mgła.

    > - poprawą wizerunkową (trzeba by usunąć klej i kleić

    Może kiedyś czymś wydłubię nadmiary -- skleiłem niepoprawnie
    zmontowane zawiasy, stąd ten nadmiar kleju. (epoksydowego)

    > 64W10 (też zaktualizowany do końca) pracuje prawie bez
    > zarzutów -- sporadycznie potrafi znienacka zawiesić się
    > podczas oglądania filmów w przeglądarce internetowej;

    Usiłowałem zagotować go filmami, by zawiesić -- nic z tego!
    CPU dochodził do 80°C a GPU tylko do 40°C -- ale nie wiem,
    które czujniki konkretnie... ;) Tak czy siak chłodzenie
    nawala, skoro jest tak duża różnica temperatur. Nie wiem,
    dlaczego sporadycznie potrafi zawiesić się.

    > dzieje się to tak rzadko, że nie potrafię niczego więcej
    > o tym powiedzieć. (nawet tego, czy ma to związek
    > z konkretną przeglądarką)

    > https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pande
    mic_in_Poland

    > 4102/3627=1.13096222774

    Dziś o 17:38 uznanych za chorych było 4413 osób.

    > Od dziś nie korzystam już z ciemnych okularów, gdyż

    Znów korzystam -- wmontowałem zauszniki z innych okularów.
    Próbowałem wymienić sam teleskop zausznika, ale nie zdołałem
    wyjąć uszkodzonego, gdyż urwał się paskudnie...

    Mikroskopijne wkręty dodrze widać -- po solidnym powiększeniu.
    Gorzej z trzymaniem rękami -- są dla mnie jakby ;) za małe. ;)
    (są magnesowane? -- niekoniecznie)

    > Ostatecznie chyba mogę zamówić via net -- wiem, co mi potrzeba
    > ze szkieł... Gorzej z oprawCami... Teraz bym chciał solidne,
    > stabilne (z poprzeczką górną) i zakrywające całe pole widzenia...
    > Lewe oko nie widzi, ;) zaś prawe bym dał: +3 sfera, +2 cylinder
    > w osi 75°... ;) (uwzględniając ponawiany błąd wielu optyków,
    > dodających ~15° z przyczyn mi nieznanych)

    Nie znam rozstawu źrenic -- niby 62 mm, ale niezbyt ;) symetrycznie.
    [optyk ma dokładność/staranność rzędu 10 mm? do tego dochodzą
    ,,regulacje'' na noskach oprawek?] Jeszcze długość zauszników,
    szerokość mostka... Gdzieś ;) w necie zawarłem instrukcję wg
    której można obliczyć średnice soczewek, mając wymiary ramek...
    Im mniejsza średnica -- tym lżejsze okulary.

    > Wczoraj cena ropy naftowej skoczyła w gorę, więc chyba USD

    Ale w Auchan paliwo w poniedziałek było tańsze o 5 gr za
    litr ON niż w sobotę. [ON tańszy, ale co z Nią?]

    > do widzenia (i prowadzenia biznesów) we mgle...
    >
    > https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/slowacki-anh
    elli.html
    > https://www.youtube.com/watch?v=EKLDvzxLOu0 <-- PRZEMYSŁAW GINTROWSKI - Anhelli

    do widzenia, do zobaczenia, do usłyszenia, dobranoc
    [ponoć dlatego dobranoc, że spać trzeba razem, aby
    naród nie wymarł; ZUS akurat śpi?... wyspał się...
    otworzył okienko (może wietrzy?) czasowe na
    wysyłanie anulujących Wniosków RDZ...
    BTW -- wnioski proste, inne niż wcześniejsze
    podobne czy skowyczące o zapłatę za L4...]

    --