  • Data: 2008-03-18 21:36:24
    Temat: Re: splacanie KK czy to norma?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Mar, 22:23, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:

    > [ciach]
    >
    > A "spłaceniem zadłużenia" nie jest właśnie "zmniejszenie zadłużenia do
    > zera"?
    > Chyba masz na myśli spłacanie wyciągu (= uiszczanie należności), a nie
    > spłacanie (= redukowanie) zadłużenia; dla mnie to dwie odrębne czynności,
    > mimo że technicznie wyglądają podobnie.
    > Podparłbyś swoje zdanie - notabene interesujące - jakimś regulaminami,
    > regulacjami prawnymi albo zdrowym rozsądkiem? thx
    >
    > [ciach]
    > k.

    Dodatkowo, za tym, ze zmnejszenie zadluzenia jest jednak jego
    splaceniem swiadczy to, ze wszystkie operacje zakupowe sa brane pod
    uwage przy kontroli limitu transakcyjnego karty.
    Limit powyzszy nie jest przewaznie osobno podawany, poniewaz znacznie
    przewyzsza przyznawany do danej karty limit kredytowy. Ale istnieje i
    mozna splacajac kilkakrowtnie karte w tym samym okresie rozliczeniowym
    doprowadzic do sytuacji, ze mimo, ze mamy na niej srodki nie mozemy
    wykonac transakcji, bo juz "przepuscilismy przez nia" dajmy na to 50
    tys zl co jest dla niej gornym limitem transakcyjnym, zwykle
    nieistotnym jesli limit kredytowy mamy na niej 10tys.