  • Data: 2009-09-20 15:26:02
    Temat: Re: sposób na niepobieranie 3zł za kartę Aliora?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Wrz, 17:09, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Ok. Jaki jest więc sens posiadania 3 kart, w tym jednej aktywnej?
    > Gubisz je często?
    >
    > zyga
    > --
    > A fe, A psik, A ha

    A co za roznica jaki sens? Pytanie bylo nie o sens tylko o oplate ;-)

    Sens byl taki ze mialem karty [swoja / zony] zamowilem sobie nowe
    [paypass/wizerunek]. Starych uzywalem do czasu otrzymania nowych.
    Otrzymalem nowe, stare zablkowalem i rzucilem do "klasera" na
    pamiatke :) Mam teraz w systemie 4 karty do tego konta - dwie aktywne,
    dwie zablkowane [czy zastrzezone bo juz nie pamietam]. Place za te
    dwie aktywne.

    Proste? ;-)