eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sileRe: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Data: 2014-12-05 16:58:13
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 05 Dec 2014 16:12:19 +0100, elmer radi radisson wrote:
    > > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)
    >
    > Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote

    Oczywiście. Musi jednak poniesc tego konsekwencje, jesli mu nie wyjdzie.

    > Oczekiwanie ze ludzie maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to
    > chyba nie ta kolejnosc.

    Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w
    cholerę czasu, żeby się te przyzwyczajenia naumieć zmienić.
    Albo zmienić bank, jak komu wygodnie.

    Zakładam, że jak ktoś samodzielnie opłaca ZUS, to prowadzi jakąś
    działalność. Nie chciałbym wprółpracować z kimś, kto do problemu
    podchodzi jak tu opisujecie -- nie opłaci wczesniej, bo nie, do nowego
    systemu zaloguje się gdy musi, ryzykując że nawali. Wolę jednak ludzi
    gotowych na utrudnienia, niż się na siłę wpieprzających w problemy.

    I chyba nie dam się przekonać, że pierdołowatość jest cnotą. Sorry.

    PS. Jak zakładacie konto w nowym banku -- rodzicie się z wiedzą jak go
    obsługiwać? Używacie produkcyjnie pierwszego dnia? Czy jednak jest czas
    na ,,pomacanie''?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1