  • Data: 2014-12-05 21:54:43
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >Przed chwilą się poświęciłem i sprawdziłem. Bez problemu.
    >Chyba że pisałeś o czymś innym[1].
    >[1] chyba nawet wiem o czym

    Zniechecony jedna proba przestalem tam zakladac nowych odbiorcow,
    ale to wygladalo jakos tak, ze chce dopisac nowego, najpierw
    zdziwienie ze wpisuje skrocona nazwe, ale gdzie wpisac pelna ?
    Potem chyba wpisalem Orange, to mi przeskoczylo do istniejacego wpisu
    Orange, i tam juz zglupialem, bo wszystko wypelnione, lacznie z
    kontem, ale zlym.
    A to trzeba dodac nowe konto do starego odbiorcy. I dopiero do konta
    sa nazwy skrocone.

    Teraz sie bawie ... chyba warte pochwalenia za mozliwosci, ale trzeba
    jednak sie z tym z godzinke zapoznawac i/lub duzo domyslac.
    Pierwsze zdziwienie - czy nazwa odbiorcy moze miec dwie linie nazwy ?

    Spodobalo mi sie, ze mozna zmienic nazwe skrocona - np pisze sobie
    "telefon moj", umowa mija, chcialbym miec "telefon moj stary". Bo
    kasowac nie, niech sobie system pamieta ze ten przelew to za telefon.
    Dalej chcialbym, zeby byla mozliwosc zablokowania takiego konta, ale
    chyba nie ma ... no dobra, moze wystarczy skasowac zaufany ...

    J.