  • Data: 2014-12-05 19:34:31
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
    On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:
    >Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    >jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    No ale masz - ZUS pracodawcy do 15-go, jeden podatek do 20-go, drugi
    do 25-go, a jeszcze jakies rozne inne oplaty sa - to kiedy jest dobra
    data ?

    >1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    Ale wiadomo ze wylacza, wiec starannie czekamy z zapoznaniem do
    ostatniej chwili ?

    >2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    >zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    A co szkodzi samemu sie przesiasc tak aby zminimalizowac niedogodnosci
    ? :-)

    >3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    >tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
    >slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest.

    Tak nie calkiem - przelewy robi sie akurat prosto. Nie trudniej niz w
    starym.

    >Jeszcze by brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
    >szkolenia.

    Sa rozne samouczki, i chyba dosc dlugie.

    Interfejs ma wiele mozliwosci i udogodnien - tylko niestety wymagaja
    poswiecenia czasu na szkolenie.
    A inaczej to czlowiek narzeka, i nie zawsze ma racje.

    J.