  • Data: 2014-12-06 12:30:54
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/12/14 12:11, Kris wrote:
    > nie rozumiem czemu piszesz od razu "grupa debili"

    Wiesz, debilem jest każdy, kto myśli inaczej.
    Tak samo: ci co jadą (samochodem) wolniej niż ja, to kapelusznicy
    zawalidrogi, a wszyscy co jada szybciej, to szaleńcy zagrożenie.

    Ja na samym początku (rok temu, tak?) zauważyłem, że nie mam wyjścia, i
    w starym nie zostanę. No i zacząłem się przestawiać. Raz dzwoniłem na
    linkę, gdzie w menu są przelewy 'pull' (Invoobile czy jakoś tak). Nie
    było, odesłali do starego IF. No i fajnie.
    No ale niektórzy wolą zostawiać zadania na ostatni dzień, wieczorem. Z
    płaceniem podatków dochodowych inaczej? Też zawsze jest sensacja
    dziennikarska, że o 23-ciej kolejki, i czy serwery wytrzymają. Ale ja
    ich nie wyzywam od debili, choć chyba miałbym lepsze podstawy, niż
    krytycy projektantów mInterfejsu...

    --
    Alf/red/