  • Data: 2014-12-08 15:04:22
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/12/14 11:39, Piotr Gałka wrote:
    > Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień
    > wolności podatkowej wypada gdzieś w kwietniu a u nas pod koniec czerwca.

    Żeby być sprawiedliwym, to w USA też "pod koniec", w Niemczech bardzo
    podobnie jak w Polsce, a we Francji później. Że o Szwecji nie wspomnę...
    Niemniej co do generaliów - racja.

    > Skoro przez 25 lat nasi politycy do tego nie doszli

    ...choć mieli kilka przykładów w ostatnich latach :-\
    (np. akcyza na spirytusy, albo cena biletu zbiorkom w Warszawie)

    --
    Alf/red/