  • Data: 2014-12-08 12:37:51
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Dec 2014 11:51:27 +0100, elmer radi radisson wrote:

    > No wiec jeszcze raz napisze, jak na wstepie. Bez wdawania sie w
    > szczegolna dyskusje akademicka, jak utrudnienie wywolane przez bank
    > ma po swojej stronie rozwiazywac klient.

    Klient sobie sam wywołuje utrudnienia. O tym cały czas piszę. Że do tego
    trzeba mieć specyficzne predyspozycje.

    > Wiec jaki problem w tym aby bank myslal o ich wygodzie/komforcie
    > i dobral lepsza date, ktora jak widac, mozna jednak dobrac?

    Bank Ci dał o ile pamiętam rok na przesiadkę. Wybranie ostatniego
    możliwego terminu to jest decyzja wyłącznie Twoja i Ty ponosisz jej
    konsekwencje. Dlaczego niby mam Cię żałować?

    PS. Zalogowałeś się może już do nowego interfejsu, czy łatwiej jest
    tutaj znaczyć teren?

    EOT z mojej strony.
    --
    Michał