  • Data: 2014-12-09 10:12:18
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:m6543v$6bc$1@opal.futuro.pl...

    > A mnie wkurza, że mam całe grupy odbiorców tak samo nazwane.
    > Mam kilka *różnych* płatności do Urzędu Miasta, na różne numery
    > rachunków, a mBank skrócił mi nazwy tych przelewów i teraz wyświetla mi
    > się 5 różnych odbiorców, a każdy z nich nazywa się "Urząd Miasta" i nic
    > więcej!
    > Niby z prawej strony jest okienko, gdzie powinna być szersza informacja,
    > ale w tym okienku mieści się zaledwie kilka liter!

    Mieli mnie przełączyć 9..12 no i dziś rano muszę zrobić przelew a tu
    "Ta-Dam - już Cię mamy".
    Pierwsze wrażenie - chcę zrobić przelew więc zgodnie z moją logiką wybieram
    z menu u góry "Przelew" i co widzę:
    Piotr Gałka meritum
    Piotr Gałka meritum
    Piotr Gałka meritum
    Piotr Gałka meritum

    Miałem zamiar dziś wieczorem sam popróbować czy da się to jakoś zmienić aby
    rozróżniał je między sobą, ale Twój opis mnie sprowokował do zapytania:
    Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to
    zrobić, aby widzieć który jest który?

    Piotr