  • Data: 2014-12-09 12:48:26
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:12:13 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Mieli mnie przełączyć 9..12 no i dziś rano muszę zrobić przelew a tu
    > "Ta-Dam - już Cię mamy".
    > Pierwsze wrażenie - chcę zrobić przelew więc zgodnie z moją logiką wybieram
    > z menu u góry "Przelew" i co widzę:
    > Piotr Gałka meritum
    > Piotr Gałka meritum
    > Piotr Gałka meritum
    > Piotr Gałka meritum
    >
    > Miałem zamiar dziś wieczorem sam popróbować czy da się to jakoś zmienić aby
    > rozróżniał je między sobą, ale Twój opis mnie sprowokował do zapytania:
> [...]

    Klikam przelew, potem do osoby lub firmy, i w okienku, które się pojawia na górze
    zaczynam pisać nazwę przelewu zdefiniowanego z normalnego interfejsu. I wybieram co
    chcę. Też mnie wpienia, że zdefiniowane przelewy są sortowane po odbiorcach, a że mam
    sporo różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie stawki. Ty
    jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej.

    Nie wiem czy jedyną opcją nie będzie modyfikacja odbiorców - i albo będę 01 Michał
    albo aaaMichał.

    Pozdrawiam
    Michał M