  • Data: 2014-12-09 13:39:52
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    MrMrooz <z...@g...pl> writes:

    [...]

    > Klikam przelew, potem do osoby lub firmy, i w okienku, które się
    > pojawia na górze zaczynam pisać nazwę przelewu zdefiniowanego z
    > normalnego interfejsu. I wybieram co chcę. Też mnie wpienia, że
    > zdefiniowane przelewy są sortowane po odbiorcach, a że mam sporo
    > różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie
    > stawki. Ty jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej.
    ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
    Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
    1. Klikam Przelewy
    2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
    odbiorcy",
    2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
    3. wybieram co się pojawiło i już.

    Więc pewnie jakbym miał przelew zatytułowany telefon to też by się
    podstawilo.

    Fakt, nie pamiętam, czy nie musiałem przeedytować nazw przelewów.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/