  • Data: 2014-12-09 13:41:05
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    MrMrooz <z...@g...pl> writes:

    [...]

    > Klikam przelew, potem do osoby lub firmy, i w okienku, które się
    > pojawia na górze zaczynam pisać nazwę przelewu zdefiniowanego z
    > normalnego interfejsu. I wybieram co chcę. Też mnie wpienia, że
    > zdefiniowane przelewy są sortowane po odbiorcach, a że mam sporo
    > różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie
    > stawki. Ty jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej.
    ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
    Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
    1. Klikam Przelewy
    2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
    odbiorcy",
    2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
    3. wybieram co się pojawiło i już.

    Więc pewnie jakbym miał przelew zatytułowany telefon to też by się
    podstawilo.
    Więc pozycja na liście odbiorców mnie ani ziębi ani grzeje.
    Fakt, nie pamiętam, czy nie musiałem przeedytować nazw przelewów.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/