    From: Igor Kupczyński <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: status prawny Syneczka
    Date: Tue, 3 Jul 2012 02:24:58 -0700 (PDT)

    On Tuesday, 3 July 2012 11:08:23 UTC+2, Olgierd wrote:
    > Tak się zastanawiam: kto jest, zdaniem banku, stroną umowy zawartej z
    > klientami Alior Sync? Widziałem niedawno umowę (B2B), gdzie Alior
    > próbował się uprzeć, że stroną umowy jest Alior Sync Oddział Alior Bank
    > SA, podczas gdy:
    >
    > - oddział przedsiębiorcy nie ma osobowości prawnej
    > - na 3 lipca w KRS Aliora nie ma nawet czegoś takiego jak Alior Bank SA
    > Oddział Sync (w rubryce oddziały pod poz. 208 jest Oddział Alior Bank
    > Express, zaś ostatnia poz. 209 to Oddział w Świebodzinie) -- nb. od paru
    > dni KRS każdej spółki można za darmo pobrać z

> [...]

    Jest tak:

    "Umowa Zintegrowana
    W dniu XXXX pomiędzy:
    Alior Sync Oddział Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 94,
    wpisany pod numerem KRS
    0000305178 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta
    Stołecznego Warszawa, XII
    Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 1070010731; wysokość kapitału
    zakładowego i kapitału
    wpłaconego: 512 500 000,00 zł, zwanym dalej Bankiem"

    Co jak prosto sprawdzić przekłada się na ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA.

    Pozdrowienia