  • Data: 2020-06-03 21:28:39
    Temat: Re: stopy kredytowe
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2020 o 15:06, Michal Jankowski pisze:

> [...]

    masz ubezpieczenia z rosnącą składką (bo jesteś coraz starszy)

    kredyt balonowy, takie coś jest dostępne na naszym rynku, ale kasę
    trzeba oddać po roku, a jak nie to działa jak chwilówka tylko na
    znacznie większą skalę, za przedłużenie płacisz np. 20% i oczywiście
    podobna prowizja na start

    idealna opcja, dla osób, które mają zabezpieczenie (płynna
    nieruchomość), ale brak zdolności lub zniszczone bazy

    > No właśnie - czy są gdzieś w cywilizowanym świecie dostępne
    > krótkoterminowe kredyty zabezpieczone nieruchomością? Takie jak pożyczka
    > w lombardzie - zastaw, kasa i nikogo nie obchodzi, ile zarabiam?
    >
    > Na przykład:
    > Mam mieszkanie warte 500 tys. i 400 tys. oszczędności, chcę kupić
    > sprzedać i kupić kolejne mieszkanie za 700 tys. Ale chcę najpierw kupić,
    > przeprowadzić i potem dopiero sprzedać, więc potrzebuję 300 tys. kredytu
    > na pół roku. Teraz biorę, za pół roku oddaję z odsetkami i kropka. Jest
    > gdzieś takie coś?

    tak, ale poza bankami
    jest takich firm wiele

    przykładowe warunki:
    prowizja ok. 20%
    oprocentowanie max dla kredytu (obecnie 7,2%)
    wymagana nieruchomość PŁYNNA, ładne mieszkanie w dobrej lokalizacji
    max LTV 50-60% (sami robią wycenę)
    kasę trzeba oddać po roku (pożyczka balonowa)

    > Nie mówcie, że mogę wziąć kredyt na 20 lat i spłacić przed czasem. Nie
    > mogę, na przykład za stary jestem. A na spłacanie rat kredytu 5-letniego
    > z pensji oczywiście mnie nie stać.
    >
    >   MJ

    ale to znacznie lepsza opcja niż pożyczka balonowa w firmie parabankowej
    nawet gdybyś wziął kredyt w najdroższym banku...

    żeby dostać na 20 lat nie możesz być starszy niż 60 r.ż.

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje