  • Data: 2010-02-23 20:04:03
    Temat: Re: strategia inwestowania w fundusze
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kapsel" news:1www3k932b6il.dlg@kapselek.net

    > Oj, tak specjalnie zaczepnie piszę, żeby wiedzę wyciągnąć ;)
    > Interesuję się inwestowaniem od paru miesięcy i w zasadzie gdzie się nie
    > obrócić to są prowizje, a na koniec jeszcze na koniec belka. Fundusze nie
    > brylują pod kątem wysokości samych prowizji, ale besztanie ich za to że ją
    > pobierają jest IMO trochę infantylne.

    Fundusze należy besztać bo prowizje jakie osiągają są nieadekwatne do
    osiąganych przez nich zysków.
    Z pominięciem SFI, fundy łoją zawsze klienta - nie ważne czy spada czy
    rośnie.
    Dodatkowo jak bym się nie starał to w stosunku do akcyjnych (te które
    inwestują głównie w papiery notowane na WIG20) jakoś zawsze jestem wyżej od
    nich kiedy samodzielnie kupuję akcje. Jak to wyjaśnić?