  • Data: 2009-05-21 22:36:24
    Temat: Re: sukces OFE
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-21, Michał <r...@x...cy> wrote:

    > Przecież zaznaczyłem, że dotyczy zarówno usług medycznych, na które
    > wątek już zboczył, jak i emerytury. Przeczytałeś?

    Przeczytałem. I co to zmienia? Ty ewidentnie nie wiesz z czego składa
    się ZUS (37% Twojej pensji, z której tylko ~19% idzie na emeryturę),
    a chcesz jeszcze do tego NFZ mieszać?

    Wolisz może się samodzielnie ubezpieczyć od choroby, i trwałego kalectwa?
    A może chcesz to podliczyć?

    Ok. 100 zł kosztuje podstawowe ubezpieczenie indywidualne w Medicover.
    I nie przysługuje Ci odliczenie podatków, opieka szpitalna itd.

    Tymczasem ta część z pensji minimalnej którą finansujesz bezpośrednio
    w przypadku pensji minimalnej wynosi ok. 14 zł. Resztę finansujesz
    ze swojego podatku dochodowego, który i tak, i tak musisz zapłacić.

    To, co? Weryfikujemy Twoje wyliczenia dalej?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl