  • Data: 2008-12-18 09:47:17
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 0. Ktoś tu mówił o braku wpływów na konto? Ja naprawdę nie dyskutuję tutaj
    > o przypadku żula z parku.

    Rozmawialiśmy o przykładzie bezrobotnego lub osoby, której dochody są
    publicznie znane, a która podpisuje świstek, iż ma je nascie czy dziesiąt
    razy większe.

    > 1. Działalność gospodarcza może być niezarejestrowana. Jakie wtedy masz do
    > zaproponowania dokumenty?

    Żadne. Wtedy mam do zaproponowania pismo do US, który naliczy 75% podatku.
    Problem w tym, że ów bezrobotny/nauczyciel, który sobie wpisał 10.000zł
    będzie musiał zapłacić 7500zł, a z czego? Cały czas mowa jest o dochodach,
    których NIE MA poza oświadczeniem na papierze.

    > 2. Inna przykład: obrót papierami wartościowymi. Może być to
    > udekomentowane w różny sposób, jeśli na giełdzie to przez BM, jeśli poza
    > giełdą to umowy notarialne. Jeśli przez zagraniczne biuro maklerskie albo
    > zagraniczna platformę, to niczym takim co chciałbym pokazywać w polskim
    > banku aby nie wywołać konfuzji a na koniec i tak usłyszeć, że oni nie
    > wiedzą co z tym zrobić.

    Czyli teraz piszesz o osobie, która posługuje się tak skomplikowanymi
    operacjami finansowymi, a ma problem z uzyskaniem w legalny sposób karty?

    > Nie miałem na myśli "podrobionego albo przerobionego dokumentu". To uważam
    > w większości przypadków za objaw głupoty albo desperacji.

    Dokumentem jest też wniosek z wpisanymi dochodami.

    Miałem na myśli > takie oświadczenie, w przypadku którego wykazanie jego
    nieprawdziwości jest
    > w praktyce niemozliwe (znowu przyjmując założenie, że składający
    > oświadczenie nie jest debilem).

    Ufff... i wracamy do punktu wyjścia.