eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwswiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh › Re: swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh
  • Data: 2010-03-21 10:31:00
    Temat: Re: swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    SlawcioD wrote:
    > no i tu sie mylisz przyjacielu. wikingowie na nasze polskie ziemie sie
    > nie zapuszczali - wiedzieli ze lachy w morde dac potrafia i tanio skory
    > nie sprzedadza, a ze nie glupi byli to rachunek potencjalnych zyskow i
    > strat sugerowal im wspolprace a nie probe sil.
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    roznie to bywalo, przyjacielu bo Wikingowie i handlowali i mordowali,
    jak bylo wygodniej.
    Widze jednak, ze nie jestes oczytany w temacie. Groby Wikingow odnajduja
    sie ostatnio
    nader czesto w newralgicznych pktach panstwa, osatnio na Polwyspie
    Lednickim. Oni nie tyle
    "wspolpracowali" tam z lachami co trzymali ich za morde w imieniu
    Ksiecia. No i szkolili druzyne,
    sciagali podatki, karali opornych a nawet ambasadorowali do Cesarza, jak
    wspomniany juz wyzej przeze
    mnie Rycerz Habdank, ten od zlotego pierscienia i slynnego powiedzenia:
    idz zloto do zlota, my Polacy, kochamy
    sie w zelazie. Skad o tym wiem? Wiem bo koresponduje z Panem Skarbek
    K. z California, jego przodkim po mieczu
    i takim samym Normanem jak ja.