eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisystem transakcyjny Deutsche BankuRe: system transakcyjny Deutsche Banku
  • Data: 2009-03-20 22:35:22
    Temat: Re: system transakcyjny Deutsche Banku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Mar, 21:54, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > > Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego
    > > tym razem się dowiem.
    > > Uważam, że skoro bank sobie nie radzi z systemem informatycznym, niech
    > > klientowi powie o tym szczerze i prawdziwie, będzie to zrozumiałe. Ale
    > > niech nie robi wariata z ludzi, na których zarabia. Karta idzie na
    > > kwarantannę do szuflady i wyjdzie z niej w odpowiednim czasie w celu
    > > spotkania z nożycami w oddziale Deutsche Banku.
    >
    > nie narzekaj, jeszcze lepsza jazda jest w Polbanku, nie dość, że wyciągi
    > nie dochodzą to na infolinię nie można się dodzwonić, a w placówce nie
    > mają podglądu w rachunek karty i aby się dowiedzieć też muszą dzwonić ;-(
    >
    > sytuację ratuje średnio działający system bankowości internetowej, z
    > którego mogę się dowiedzieć jaka jest kwota min. (o ile ww. działa)
    >
    > natomiast bank ma obowiązek poinformować klienta o kwocie i terminie
    > spłaty (wynika to z ustawy), jeżeli nie ma tego w systemie transakcyjnym
    > to bank ma obowiązek (!!!) dostarczyć klientowi zestawienie transakcji i
    > nie ma czegoś takiego, że poczta zapomniała/zgubiła - klient ma dostać i
    > już, a twierdzenie, że my wysłaliśmy i może pan zamówić płatny duplikat
    > to śmiech na sali!
    >
    > jeżeli zwykłe listy nie dochodzą to niech wyślą poleconym, kurierem albo
    > gołębiem pocztowym
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Robert, jak na razie wyciągi dostaję i na to nie narzekam. Mnie DB
    zawiódł na polu rozpatrywania reklamacji.
    Zgłosiłem nieprawidłowości w działaniu ich systemu - nie naprawiono.
    Wysłałem reklamację ponawiającą - dostaję odpowiedź z Banku
    nieodpowiadającej wogóle na moją reklamację.
    Równie dobrze mogli wysłać TOiP albo ulotkę db kredyt. Merytorycznie
    różnicy nie ma. Ich odpowiedź i ta wspominana przeze mnie hipotetyczna
    ulotka nie na temat mojej reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1