eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisystem transakcyjny Deutsche BankuRe: system transakcyjny Deutsche Banku
  • Data: 2009-03-20 20:54:20
    Temat: Re: system transakcyjny Deutsche Banku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego
    > tym razem się dowiem.
    > Uważam, że skoro bank sobie nie radzi z systemem informatycznym, niech
    > klientowi powie o tym szczerze i prawdziwie, będzie to zrozumiałe. Ale
    > niech nie robi wariata z ludzi, na których zarabia. Karta idzie na
    > kwarantannę do szuflady i wyjdzie z niej w odpowiednim czasie w celu
    > spotkania z nożycami w oddziale Deutsche Banku.

    nie narzekaj, jeszcze lepsza jazda jest w Polbanku, nie dość, że wyciągi
    nie dochodzą to na infolinię nie można się dodzwonić, a w placówce nie
    mają podglądu w rachunek karty i aby się dowiedzieć też muszą dzwonić ;-(

    sytuację ratuje średnio działający system bankowości internetowej, z
    którego mogę się dowiedzieć jaka jest kwota min. (o ile ww. działa)

    natomiast bank ma obowiązek poinformować klienta o kwocie i terminie
    spłaty (wynika to z ustawy), jeżeli nie ma tego w systemie transakcyjnym
    to bank ma obowiązek (!!!) dostarczyć klientowi zestawienie transakcji i
    nie ma czegoś takiego, że poczta zapomniała/zgubiła - klient ma dostać i
    już, a twierdzenie, że my wysłaliśmy i może pan zamówić płatny duplikat
    to śmiech na sali!

    jeżeli zwykłe listy nie dochodzą to niech wyślą poleconym, kurierem albo
    gołębiem pocztowym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1