eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisystem transakcyjny Deutsche BankuRe: system transakcyjny Deutsche Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!p11g2000yqe.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: system transakcyjny Deutsche Banku
    Date: Fri, 20 Mar 2009 15:35:22 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 54
    Message-ID: <4...@p...googlegroups.com>
    References: <5...@j...googlegroups.com>
    <gq0vqa$1fh$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.139.55.93
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1237588522 10134 127.0.0.1 (20 Mar 2009 22:35:22 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 22:35:22 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p11g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=79.139.55.93;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; Media Center PC 4.0; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480257
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Mar, 21:54, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > > Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego
    > > tym razem się dowiem.
    > > Uważam, że skoro bank sobie nie radzi z systemem informatycznym, niech
    > > klientowi powie o tym szczerze i prawdziwie, będzie to zrozumiałe. Ale
    > > niech nie robi wariata z ludzi, na których zarabia. Karta idzie na
    > > kwarantannę do szuflady i wyjdzie z niej w odpowiednim czasie w celu
    > > spotkania z nożycami w oddziale Deutsche Banku.
    >
    > nie narzekaj, jeszcze lepsza jazda jest w Polbanku, nie dość, że wyciągi
    > nie dochodzą to na infolinię nie można się dodzwonić, a w placówce nie
    > mają podglądu w rachunek karty i aby się dowiedzieć też muszą dzwonić ;-(
    >
    > sytuację ratuje średnio działający system bankowości internetowej, z
    > którego mogę się dowiedzieć jaka jest kwota min. (o ile ww. działa)
    >
    > natomiast bank ma obowiązek poinformować klienta o kwocie i terminie
    > spłaty (wynika to z ustawy), jeżeli nie ma tego w systemie transakcyjnym
    > to bank ma obowiązek (!!!) dostarczyć klientowi zestawienie transakcji i
    > nie ma czegoś takiego, że poczta zapomniała/zgubiła - klient ma dostać i
    > już, a twierdzenie, że my wysłaliśmy i może pan zamówić płatny duplikat
    > to śmiech na sali!
    >
    > jeżeli zwykłe listy nie dochodzą to niech wyślą poleconym, kurierem albo
    > gołębiem pocztowym
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Robert, jak na razie wyciągi dostaję i na to nie narzekam. Mnie DB
    zawiódł na polu rozpatrywania reklamacji.
    Zgłosiłem nieprawidłowości w działaniu ich systemu - nie naprawiono.
    Wysłałem reklamację ponawiającą - dostaję odpowiedź z Banku
    nieodpowiadającej wogóle na moją reklamację.
    Równie dobrze mogli wysłać TOiP albo ulotkę db kredyt. Merytorycznie
    różnicy nie ma. Ich odpowiedź i ta wspominana przeze mnie hipotetyczna
    ulotka nie na temat mojej reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1