    From: "deq" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: szcerosc Bronka
    Date: Wed, 11 Nov 2009 19:53:12 +0100

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hdbkkf$q4o$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie złamano prawo? procedura była niedemokratyczna?
    > :)))
    > tak wiem PRL WSI i komuchy oraz brak odpowiedzi na pytanie.

    no jak to gdzie?
    za to bezczelnie wsi i inne komuchy (ten kretyński troll wtedy siedział
    cicho) np. tu szukali wałka:

    "Tylko u ojca Rydzyka: minister Szyszko zawsze do usług
    Pieniądze na odwierty miały pochodzić z Narodowego Funduszu Ochrony
    Środowiska i Gospodarki Wodnej. Obiecano je Rydzykowi jeszcze za rządów PiS.
    O pozytywną decyzję NFOŚiGW postarał się ówczesny minister środowiska i
    polityk tej partii Jan Szyszko, częsty bywalec toruńskiej rozgłośni.
    - Dokumenty, które dostaliśmy z Torunia, nie nadawały się do niczego - mówi
    nasz rozmówca pracujący w resorcie za rządów PiS. Utrzymuje, że wnioski o
    dotacje pisali ministerialni urzędnicy. Polecenie miało przyjść z góry. -
    Nikt nie oponował, bo wszyscy wiedzieli, że Rydzyk ma dobre układy z szefem.
    Nawet żartowaliśmy, że minister częściej bywa w toruńskim radiu niż w swoim
    warszawskim gabinecie - dodaje urzędnik."...

    ..."według informacji DZIENNIKA, zanim doszło do wczorajszego głosowania,
    członkowie rady przeciwni zwiększeniu dotacji byli poddawani naciskom.
    "Otrzymywałem telefony i e-maile od innych członków rady Funduszu, w których
    starano się mnie przekonać, abym poparł wniosek, to był po prostu lobbing" -
    mówi nam anonimowo jeden z nich.Ponieważ wynik głosowania był niepewny,
    minister środowiska Jan Szyszko z PiS, który mianuje członków rady, sięgnął
    po bardziej drastyczne środki. Na godzinę przed głosowaniem odwołał jej
    członka Adama Wasiaka, który nie ukrywał, że jest przeciwnikiem zwiększenia
    dotacji. Zabiegi odniosły skutek, z siedmiu członków rady obecnych na
    spotkaniu sześciu było za, jeden wstrzymał się od głosu. "

    a u Tadka wałka być nie mogło bo nie! Bo to nie komuch z WSI!! gdyby w
    ministerstwie pisana były wnioski dla Rysia Cassino i spółki to by była
    afera a jak to robił czarny Tadek to afery ni ma... Przestępcze działania
    Tadka i spółki z Jarosławem i brak ich rozliczenia to jest skandal.. wszyscy
    boją się bojówek Tadka i chyba nigdy się to nie zmieni.