  • Data: 2009-11-11 18:02:59
    Temat: Re: szcerosc Bronka
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    nie będę grzebał w arch, ale piszesz zalezy jak Ci pasuje.
    raz wysmiewasz decyzje prokuratury i zalecasz komisje, raz wysmiewasz role
    komisji i mówisz o prokuraturze.
    a ja mówie że zadna komisja nic nie wyjasni i każda, łącznie z rywinowską,
    to medialna piana.
    rywinowska de facto była najlepsza.
    no i co?
    jedyny Rywin scigany "za podatki"
    a w tej komisji wybór przewodniczącego było zgodny z prawem i to ja grochem
    o ścianę - parytety wynikajace "z obyczaju" pokończyły sie wraz z poprzednia
    kadencja sejmu i obawiam się tak samo - że na wiele lat.