  • Data: 2002-08-25 15:39:01
    Temat: Re: szczyt głupoty
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynam sie obawiac, ze nawet transkacja karta gdzie by wielkimi
    > wolami napisac ZATRZYMAC, KARTA BANKOMATOWA, ZŁODZIEJ itp tez by
    > przeszla bez problemu w wieksosci sklepow. Albo zupelnie czystym,
    > bialmym plastikiem tez :-/

    Ja nie rozumiem jednej, jedynej rzeczy ktora uzdrowialby placenie
    kartami w kazdej sytuacji kiedy sa watpliwosci co do podpisu, stanu
    karty, posiadacza itd - sprawdzic dokument tozsamosci ze zdjeciem.
    Poza mialem jedna sytuacje, kiedy sprzedawcy wlasnie wyskoczyl napis
    zeby _zatrzymac_karte_ - gosc sie zdzwili, pokazalem mu prawo jazdy
    i powiedzial ze ok - gdyby mi karte zabral mialbym duzy problem
    zupelnie nie ze swojej winy. Tak samo kiedy zachodzi podejrzenie co
    do podpisu (omsknie sie dlugopis) to sprawdzenie dowodu jest dobrym
    rozwiazaniem. To samo w wypadku kart w ogole nie podpisanych - dowod
    i niech podpisuje.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek