  • Data: 2003-01-16 16:18:25
    Temat: Re: szmaciarze z Fortisa
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in article 1...@n...onet.pl,
    w...@f...com.pl at
    w...@f...com.pl wrote on 1/16/03 2:27 PM:

    > Gdyby pojawi 1/2 y si´ jeszcze jakiekolwiek problemy - czego ani Pani, ani sobie
    > nie ›ycz´ - b´d´ zobowi?zany za bezpo?redni kontakt ze mn?.
    >
    > Z powa›aniem
    >
    > Waldemar LeszczyŸski
    > rzecznik prasowy
    > Fortis Bank Polska SA

    Dziekuje za zainteresowanie, ale moje problemy sie jeszcze nie skonczyly,
    poniewaz karty nadal nie mam. Po mojej interwencji podobno przyslano kuriera
    z karta, ale o godzinie 12 w poludnie. Jak sie mozna spodziewac, posiadacze
    kont, musza pracowac, aby moc wplacac pieniazki na konto. Nie kazdy ma to
    szcescie, ze pracuje w domu. Ja niestety jak zwykly szary czlowieczek o
    godzinie 12 jestem w pracy i ani sladu mnie w domu. Tak wiec kurier nie mogl
    mi bidulek dostarczyc karty.

    Z wyrazami szacunku,
    Ewa Mlynarczyk