eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitechnologie w m-bankuRe: technologie w m-banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <l...@M...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: technologie w m-banku
    Date: 18 Feb 2002 11:39:25 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    References: <a4qgmi$4bj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014028765 29893 192.168.240.245 (18 Feb 2002 10:39:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2002 10:39:25 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.136.3.199, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164164
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Szkoda więc czasu i atłasu.
    > > WSZĘDZIE m-bank propaguje swój "nowoczesny" image, ale wiele reklamowanych
    > > technologii tam po prostu nie działa albo działa z poważnymi usterkam.
    > > zakładająć konto myślałem,że ten bank jest "cool" , ale teraz widzę, że to
    > > wszystko jest "sales poofing".
    > > Nie dziwię,się więc, że w rankingach funkcjonalności i sprawnośći
    > przegrywa z e-
    > > pkobp!!!
    >
    > hmm - a co ci tam jeszcze nie dziala?
    > A co do "nowoczesnego" pokaz bank elektroniczny bo juz nawet nie internetowy
    > ktory sie inaczej promuje?
    >
    > o , stały "pająk" grupy dyskusyjnej się odezwał.
    OK. ALe reklama musi byc zgodna z prawdą, jeżeli ktoś się promuje
    jako "innowator" to technologie muszą u niego działać bez takich usterek.
    Bo inaczej pali się na rynku. Największe opory,żeby przyciągnąć segment "early
    adopters " i potem "late adopters"do e-innowacji jest poczucie bezpieczeństwa i
    niezawodności.
    A takie usterki jak niefukcjonalność czy nie zgodna z obietnicami
    funkcjonalność kanału dostępu (SMS) to POWAŻNA USTERKA.
    w TEN SPOSÓB dot com może się nasycić segmentem innowatorów i opinion liderów.
    reszty nie przyciągnie z powodów powyżej.
    Odsyłam do książek z e-marketingu : np. Chaffey " Internet Marketing" oraz
    wielu artykułów.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1