eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitechnologie w m-bankuRe: technologie w m-banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.m
    an.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: technologie w m-banku
    Date: Mon, 18 Feb 2002 14:59:01 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 44
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a4r1ae$3vj$1@news.onet.pl>
    References: <a4qgmi$4bj$1@news.onet.pl> <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1014040718 4083 62.179.17.154 (18 Feb 2002 13:58:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2002 13:58:38 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164222
    [ ukryj nagłówki ]

    > o , stały "pająk" grupy dyskusyjnej się odezwał.

    mmmm ???

    > OK. ALe reklama musi byc zgodna z prawdą, jeżeli ktoś się promuje
    > jako "innowator" to technologie muszą u niego działać bez takich usterek.

    Ktos juz odpowiedzial, czy reklama musi i czy w ogole mowi prawde.
    Kolejna rzecz - jesli tobie nie dziala, czy to znaczy ze nie dziala takze
    tym dziesiatkom innym klientow? Hmmm? Sprawdziles? Wiesz to? A przeciez sam
    swiadom jestes, ze moze byc tak, ze Tobie nie dziala, a wszystkim innym
    dziala. Przyklad BZWBK - innym podglad operacji dzialal, a mnie dopoki nie
    napisalem zapytania reklamujacego - nie. Zaraz zobacze u kolegi - czy jemu
    juz dziala.
    I co mialbym powiedziec, ze BZWBK ma do dupy technologie, bo MNIE nie
    dziala???
    I dalej z mojego jednostkowego przykladu stwierdzic, ze ogolnie BZWBK to
    dupa, kaszana i ogolnie???
    Kazdemu zdarzaja sie wlasnie takie _jednostkowe_ przypadki - poczytaj
    Inteligo - pobieralo 4.99 za SMSy niezamawiane - mnie nie pobralo.. Czyli???

    > Bo inaczej pali się na rynku. Największe opory,żeby przyciągnąć segment
    "early
    > adopters " i potem "late adopters"do e-innowacji jest poczucie
    bezpieczeństwa i
    > niezawodności.
    > A takie usterki jak niefukcjonalność czy nie zgodna z obietnicami
    > funkcjonalność kanału dostępu (SMS) to POWAŻNA USTERKA.
    > w TEN SPOSÓB dot com może się nasycić segmentem innowatorów i opinion
    liderów.
    > reszty nie przyciągnie z powodów powyżej.
    > Odsyłam do książek z e-marketingu : np. Chaffey " Internet Marketing" oraz
    > wielu artykułów.

    Ale odsylasz mnie po to, zebym sobie przeczytal? ;)

    Ogolnie - w zupelnosci zgadzam sie z zacytowanym fragmentem, ale...
    1) ile % korzysta z tego kanalu,
    2) czy wszystkim tym osobom nie dziala, czy tylko jakiemus niklemu
    procentowi czy wrecz jednostkom???

    mmm?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1