  • Data: 2010-06-10 14:33:17
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Cze, 10:38, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Tak. Ale to różnica dla sprzedawcy, nie dla klienta.
    > A klient może przecież płacić przelewem jak chce tą niższą kwotę.
    >
    > Na razie wszyscy się skupiają, żeby mi udowodnić, że podwyższanie
    > ceny za płatność kartą, zamiast "rabatu za gotówkę" jest ewidentnie
    > w interesie sprzedawcy. :)

    Jesli wchodze do sklepu (niewazne czy wchodze osobiscie do reala czy
    wirtualnie na allegro) i widze cene to zakladam ze jest to maksymalna
    cena za produkt (+ ewentualnie cena za przesylke). Jesli przy placeniu
    okaze sie 'ale przy platnosci karta bedzie +2%' to humor mi sie
    popsuje (i pewnie zrezygnuje z zakupu). kwestia psychologiczna - wole
    byc mile zaskoczony ewentualnym rabatem od ceny 'na metce' niz byc
    niemile zaskoczony podwyzka tejze ceny