  • Data: 2007-07-02 22:25:46
    Temat: Re: to jest NIELEGALNE
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr W. <p...@p...com> wrote:
    > Mam pytanie. Ile osób niepowołanych, poznaje mój nr. karty (wraz z
    > datą ważności,) kiedy on jest uwidoczniony na wydruku z terminala,
    > który to wydruk zostaje w sklepie i przechodzi przez wiele rąk ?
    > Dopiero od niedawna na niektórych terminalach mam na wydruku ukrytą
    > pod gwiazdkami cześć nr. karty. Ale trafiają się jeszcze terminale co
    > drukują pełny nr. KK + datę ważności.

    Taa, ja kiedyś się bawiłem z bliska takim terminalem eService co miał
    gwiazdkowane numery na slipie - to jest wielka lipa, bo jak się wejdzie
    w menu i tam się zrobi coś co się nazywało "wydruk zbioru" czy jakoś tak
    to drukowało wszystkie transakcje dnia z pełnymi numerami kart.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/