  • Data: 2002-06-17 18:47:08
    Temat: Re: trzeci emax w mbanku
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:aeknug$4qd$1@news.tpi.pl...
    > FAQ mBanku podaje, że mając eKonto można mieć trzy eMaxy. W jaki
    sposób?
    > Mam dwa eMaxy, a chętnie dorobiłbym się trzeciego.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > ERY

    Ja na jednym trzymam swoje pieniądze, na drugim pieniądze mamy, a na
    trzecim teściowej. Nie muszę liczyć, ile odsetek komu się należy.
    Chętnie założyłbym jeszcze jedno, żeby gromadzić (i wydawać) pieniądze z
    jednego, określonego źródła. Gdyby można było mieć więcej eMaxów, pewnie
    żródło dla nich też by się w końcu znalazło :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl