eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcja › Re: tu 154m transkrypcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Wed, 02 Jun 2010 06:48:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hu4nqp$735$2@news.onet.pl>
    References: <hu34v0$2uu$3@news.onet.pl> <hu3588$4u7$1@news.onet.pl>
    <hu38an$gma$1@news.onet.pl> <hu3h77$h5s$1@news.onet.pl>
    <hu3ils$ge6$1@news.onet.pl> <hu3kci$sfh$1@news.onet.pl>
    <hu3mk6$3ju$1@news.onet.pl> <4c0562bf$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu3p4a$c6j$1@news.onet.pl> <hu3pgv$f8p$1@news.onet.pl>
    <hu3qil$c6j$2@news.onet.pl> <hu3rct$ltd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275454105 7269 89.74.222.83 (2 Jun 2010 04:48:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2010 04:48:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <hu3rct$ltd$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:494106
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafi pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3qil$c6j$2@news.onet.pl...
    >> Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby
    >> podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie
    >> potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed
    >> katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na
    >> horyzontalny?
    >>
    >> Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to
    >> czarno na białym.
    >
    > Bez nałożenia stenogramu na parametry lotu (kąty natarcia, wychylenie sterów,
    położenie manetek silników itd.)
    > takie rozważania są tylko gdybaniem...
    > Wiemy tylko, że 2km od progu był na ścieżce. Dlaczego zszedł niżej nie wiemy, bo
    nie mamy danych.

    nie mamy pewnosci czy byl wtedy na sciezce... moze juz wtedy zostal
    popelniony blad przez kontrolera.

    >
    > http://i078.radikal.ru/1006/30/9b042c09647a.jpg
    >
    > To co zrobili poniżej wyskokości decyzyjnej jest dla mnie wysoce niezrozumiałe...

    nie tylko dla Ciebie...

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1