  • Data: 2010-01-24 20:57:08
    Temat: Re: ubezpieczenie kk polbank
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...pl <k...@g...pl> had the
    courage to write:

    > Nie jest to pseudo ubezpieczenie jak twierdzisz. Ubezpieczenie pokrywa
    > koszty zakupu niezbędnych rzeczy na czas pobytu za granicą kiedy to
    > jesteś pozbawiony na pewien czas własnych rzeczy. W przypadku podróży
    > powrotnej ubezpienie opóźnienia bagażu nie działa nigdzie u żadnego
    > ubezpieczyciela. Jakie to rzeczy chcesz pilnie kupić po powrocie do do
    > domu, których Ci nie dostarczono na czas? Chyba nie wozisz ze sobą
    > całej garderoby i przyborów toaletowych, żeby potem nie móc się ani w
    > nic ubrać ani niczym umyć.
> [...]

    Ech, chyba nie wiesz, co to dobre ubezpieczenie. Powiesz moze, ze nie ma tez
    ubezpieczen medycznych dzialajacych w kraju, bo przeciez mozesz pojsc do
    panstwowego lekarza?

    Akurat tak sie sklada, ze nie mieszkam na stale w PL i nie mam tu mieszkania
    z zapasowa szczoteczka do zebow. I nie wiem jak Ty, ale dla mnie potencjalne
    pozostawanie przez 3 dni bez przyborow toaletowych, bez zmiany bielizny,
    czystego ubrania na swieta, nie mowiac o braku prezentow swiatecznych, bylo
    problemem. Bylem przekonany, ze po to sie *ubezpieczam*, zeby w razie takiej
    sytuacji moc spokojnie dokupic brakujace rzeczy. A tu taka d*pa.

    Tak wiec nie polecam tego ubezpieczenia.

    k.