  • Data: 2010-01-24 22:05:18
    Temat: Re: ubezpieczenie kk polbank
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 21:57, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
    > k...@g...pl <k...@g...pl> had the
    > courage to write:

    > Ech, chyba nie wiesz, co to dobre ubezpieczenie. Powiesz moze, ze nie ma tez
    > ubezpieczen medycznych dzialajacych w kraju, bo przeciez mozesz pojsc do
    > panstwowego lekarza?

    Porównianie adekwatne jak słoń do karafki. Ale chętnie poznam dobre
    ubezpieczenie. Proszę o link do OWU.

    > Akurat tak sie sklada, ze nie mieszkam na stale w PL i nie mam tu mieszkania
    > z zapasowa szczoteczka do zebow. I nie wiem jak Ty, ale dla mnie potencjalne
    > pozostawanie przez 3 dni bez przyborow toaletowych, bez zmiany bielizny,
    > czystego ubrania na swieta, nie mowiac o braku prezentow swiatecznych, bylo
    > problemem. Bylem przekonany, ze po to sie *ubezpieczam*, zeby w razie takiej
    > sytuacji moc spokojnie dokupic brakujace rzeczy. A tu taka d*pa.

    W takim razie powinieneś korzystać z ubezpieczenia oferowanego w kraju
    gdzie jesteś rezydentem. Podróż do Polski jest w takim razie dla
    Ciebie podróżą zagraniczną i dla ubezpieczyciela również. O tym fakcie
    wcześniej nie pisałeś, więc w domyśle mieszkasz w Polsce dla każdego
    kto czytał Twój post.
    Czy ubezpieczyciele w Twoim kraju zamieszkania również wypłacają
    odszkodowanie za bagaż opóźniony w obu kierunkach? Chętnie poznam
    warunki.

    Nie rozumiem, dlaczego mieszkając za granicą ubezpieczyłeś się w
    towarzystwie ubezpieczeniowym w Polsce.
    Skoro zarzucasz mi niewiedzę na temat dobrych ubezpieczeń, to ja się
    zapytam, skoro taki jesteś oblatany, jak to możlwie, ze taki znawca
    wystąpił z roszczeniem bez przeczytania OWU?

    > Tak wiec nie polecam tego ubezpieczenia.

    Tak, również nie polecam ubezpieczeń od niewygód w podróży
    wykupywanych w towarzystwach działających w krajach docelowych
    podróży :)