    From: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ubezpieczenie pomostowe - do kiedy jest liczone
    Date: Tue, 30 Mar 2010 17:35:47 +0200

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl> napisał w
    > wiadomości grup
    5g2000yqd.googlegroups.com...

    > Tyle że termin uprawomocnienia się wpisu nie ma nic wspólnego z terminem
    > złożenia wniosku. Wygląda na to, że notariusz się mylił lub został
    > błędnie zrozumiany.

    to że składam wniosek 1.04.2010 do sądu o wpisanie banku na hipotekę,
    bank jest wpisany na hipotekę (czynność ta została wykonana fizycznie
    "przykładowo podaje") 1.06.2010 a ja do banku zanoszę odpis powiedzmy
    15.06.2010, to na odpisie będzie data wpisania banku 1.04.2010 (złożenia
    wniosku) czy 1.06.2010 (wykonania tej czynności). (a bank 1.06.2010
    pobiera mi jeszcze ubezpieczenie pomostowe)

    bo nie rozumiem za bardzo jak ten cały proces wygląda.