    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: udawane potwierdzenie przelewu z Inteligo
    Date: Tue, 27 Nov 2012 01:21:19 +0100

    On Mon, 26 Nov 2012 17:30:48 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > na jednym jest napisane szczegóły zrealizowanej płatnosci, na
    drugim
    > szczególy przyjetej do realizacji.

    Właśnie sprawdziłem jak wygląda potwierdzenie "dokonanego" przelewu w
    inteligo. Nie ma nigdzie użytego zwrotu "szczegóły zrealizowanej
    transakcji" jest jedynie lakoniczny tytuł "przelew z rachunku
    szczegóły transakcji" ani słowa że to transakcja zrealizowana.
    Jedynie "data operacji" sugeruje że była jakaś "operacja".
    Jak dla mnie ten wydruk wygląda jak kolejne dzieło informatyczne
    podwykonawców banków robione na szybko przez praktykantów na
    umowę-zlecenie. Lub, o zgrozo, sami "bankowcy" nie wiedzieli jak taki
    wydruk powinien wyglądać i zlecili taki słaby opis funkcjonalny do
    realizacji (znam niestety to z autopsji).Czyli bez przemyślenia i z
    czapy. Podobnie jak w formatce przelewu mieli kiedys rozdzielone pole
    do groszy, ktore doprowadzalo do szału, jak się chciało kwoty
    wprowadzać metoda kopiuj-wklej. Ale to litościwie już poprawili.

    --
    Marek