    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwłaszczenie a kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 16 Apr 2009 16:13:46 +0200

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:gs7cr5$bj4$1@news.wp.pl...
    Coś mam wrażenie, że oprócz niskie jak na 100% LTV marży1,20% (CHF) miałeś
    jeszcze jakieś dodatkowe koszty, w rodzaju obowiązkowego ubezpieczenia na
    zycie, czy od utraty pracy, czy od innej zarazy (poza oczywistym
    przejściowym do czasu uprawomocnienia wpisu hipoteki)?
    JaC

    Półtora roku temu to były normalne warunki.
    Ja wtedy w Polbanku dostałem marże 1,10%(CHF) 0zł prowizji, 0zł
    ubezpieczenia 200zł za wycene rzeczoznawcy. Żadnych innych kosztów nie było.
    Ale to było 1,5 roku temu. Teraz warunki są inne mnie na szczeście
    obowiazuja "stare" warunki.

    Krzysiek