  • Data: 2010-03-08 17:59:03
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrakło kasy?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-08 14:57, PM pisze:
    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    > Do tej chwili nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło.
    > Zawsze kasa docierała koło południa.
    > Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?
    >
    > PM

    Doszło do tego, że jak trzeba pilnie przerzucić kasę z Eurobanku do
    innego to idę w miejsce gdzie są placówki kilku banków i sam sobie
    "przelewam" w trybie "nożnym". Nie da się ukryc, że nie o to chodzi w
    bankowości elektronicznej :) ale ryzyko terminowych przelewów z
    Eurobanku zaczyna być zauważalne.