  • Data: 2010-03-08 18:51:03
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrakło kasy?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:57:56 +0100, PM napisał(a):

    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA. Do tej chwili
    > nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło. Zawsze kasa docierała koło
    > południa. Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    Ja właśnie sobie przypomniałem, że w sobotę jak wypłacałem pieniądze w
    placówce, to przed wyjściem przelałem z KO na ROR i kasa z ROR zeszła,
    ale na ROR się nie pojawiła, no ale u nich to raczej normalne, że zawsze
    trzeba trochę poczekać na przelew między własnymi rachunkami. Jak byłem w
    placówce, to jak wypłacałem i obok przyszła jakaś klienta, to pani z EB
    powiedziała do niej coś w stylu "od 10 minut już działa" czyli po prostu
    chyba na weekend zaliczyli jakiś pad (mi się akurat udało) a ta pierwsza
    sesja dzisiaj z EB to jakiś rykoszet, bo jak czytam wyżej druga już
    poszła bez problemów.

    Xenocide